SPECIFICAȚII
Motor: V-twin în patru timpi, răcit cu lichid, SOHC, patru supape pe cilindru cu lubrifiere cu carter umed
Cilindrata: 697cc
Alezajul x cursa: 82 x 66 mm
Carburare: Keihin dual CVKR-D32
Pornire: electric
Transmisie: transmisie variabilă continuu cu înainte, înapoi și neutru
Transmisie finală: arbore
Tip cadru: Leagăn dublu, tip curse, oțel tubular de înaltă rezistență
Suspensie față / cursa roții: brațe A duble, șocuri spiralate / 9,3 in.
Suspensie spate / cursa roții: braț oscilant fără legătură, șocuri cu rezervor de tip piggy-back, arc cu două viteze / 7,9 inchi.
Anvelope față: ITP Holeshot AT22x7-10
Anvelopele din spate: ITP Holeshot AT22x11-10
Frâne față: discuri duble cu etriere cu două pistoane
Frână spate: etanșată, cu baie de ulei, multi-disc
Lungime totală: 78,1 in.
Latime totala: 47,0 in.
Înălțime totală: 46,1 in.
Înălțimea scaunului: 33,5 in.
Ampatament: 50,6 in.
Garda la sol: în centrul șasiului – 9,6 inchi, la puntea spate – 6,3 in.
Iluminare: faruri duble cu halogen de 45 W, lampă spate/frână de 5/21 W
Greutate uscată: 516 lbs.
Capacitate combustibil: 3,2 gal.
Picioare: zimțate în stil sport